Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: twohearts
Категория: Поезия
Прочетен: 89135
Постинги: 144
Коментари: 59
Гласове: 284
Постинг
04.06.2023 09:52 - Не тръгвай, любов
Автор: twohearts Категория: Поезия   
Прочетен: 763 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.06.2023 09:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Толкова много обиди понесох
и толкова много злини изтърпях...
На хората злото в сърцето отнесох -
щастлива със тях аз нивга не бях.

Но д
ойде денят във който се съмна -
усмихна се мило на мен любовта.
Погали ме тя и с крила ме прегърна -
сега съм до нея и имам душа.

Събуди ме тя от лошите мисли,
дари ме със слънчеви, топли лъчи.
Изгони облака черен, надвиснал
над моите тъжни и мрачни очи.

Не тръгвай, любов, мен не забравяй
и, моля те, вечно в душата бъди.
Ръката ми дръж и мен не оставяй,
доброто да може в нас да блести!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив