Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: twohearts
Категория: Поезия
Прочетен: 88632
Постинги: 144
Коментари: 59
Гласове: 282
Постинг
16.05.2023 13:32 - Ти си всичко на света
Автор: twohearts Категория: Поезия   
Прочетен: 2275 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 16.05.2023 13:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Сърцата ни са се оплели
в безкрайно сладкия екстаз.
Влюбени и полудели
целуват се със луда страст.

  Огън и вълни бушуват,
бури с ветрове ехтят.
Мълнии над нас лудуват,
но очите ни блестят.  

Аз съм твоето момиче,
ти си моето момче.
Тебе вечно ще обича
мойто влюбено сърце.  

И дори да ме убият
ще съм твоя и в смъртта.
Теб от мен не ще изтрият,
ти си всичко на света.   

На Наско ♥️

 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив