Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: twohearts
Категория: Поезия
Прочетен: 88609
Постинги: 144
Коментари: 59
Гласове: 282
Постинг
03.04.2023 10:23 - И пак ще вали
Автор: twohearts Категория: Поезия   
Прочетен: 83 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.04.2023 13:44


 

Може да ме последвате и в инстаграм: https://www.instagram.com/arksi1313/

Във очите ти аз ще се скрия - 

там морето е тиха любов.

Ще се гушна и в тях ще се свия -

те ще бъдат романът ми нов.


Ще притихна до пулса ти нежен,

ще погаля сърцето ти с жар.

Ще се слея със твойте копнежи

и във теб ще запаля пожар.


И цигулката пак ще засвири

свойте весели ноти за мен,

че душата й моята дири

и не може сама даже ден.


Не търси ме, аз вече съм песен-

във морето на твойте очи.

Листенце малко в жълтата есен

май че капна и пак ще вали…












Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

Архив