Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
За този блог
Автор: twohearts
Категория: Поезия
Прочетен: 89161
Постинги: 144
Коментари: 59
Гласове: 284
Постинг
17.08.2022 17:49 - Вещица
Автор: twohearts Категория: Поезия   
Прочетен: 639 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 17.08.2022 17:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Излъга ме ти и жестоко рани ме,
страдах за тебе години наред.
Виках на сън след твоето име -
огъня в мене стана на лед.

Унесено пиех чаша след чаша,
Свих се във ъгъла, тихо ридах...
От сянката своя вече се плаша -
бил ли съм тук, или не бях...

Припев: 
Цигара догаря... Лети ден след ден...
Болката пари и тъй съм студен...
Любовта е прокоба и вещица зла,
вярвам единствено аз на смъртта.

Тръгни си от моите мисли, момиче,
нали си със него - там остани!
Дано пък и той като теб не обича,
защото ще рони после сълзи.

Какво ми направи, та тъй ме омая
защо от душата сърцето ми взе?
Дали ще обикна друга - не зная...
или любовта ми сама ще умре?




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив